Fider link

                    Fider link
Na­čin spa­ja­nja hra­ni­li­ce sa ostat­kom montaže ( sistema ) je jedan od fak­to­ra od kog zavisi  uspe­h u fider ribolovu .

Šta je fider link ?  Ne znam da dam neku definiciju ,  mogu da objasnim , a da ne bi mnogo kuckao  , lakše je da postavim sliku..
             To je fider link ..😍😍🎣
Mnogi znaju , a za one koji ne znaju
                     


Ovo su fider linkovi od Dean Barlow i slovi za jednog od boljih fideraša u svetu . Nisam imao prilike da ih kupim , a i lično mi se ne sviđaju . što zbog izgleda i imam neki utisak da će da se mrse.. Šta ću , takav sam. On ih ( kao ) radi u dužinama : 2 , 3 i 4 inča tj  52 mm , 78 mm i 104 mm .
             
                 Koja je svrha fider linka ?
Možemo da napravimo klasičnu montažu ili fider cevčicu namestimo i to  je to . Ne mora da pravimo taj link ili da ga kupimo . Šta će nam ?! E treba nam i to je odlična stvarčica koju možete uz malo truda da napravite. Fider link udaljava hranilicu od sistema i riba ne oseća nikakav otpor,  služi za travnate , muljevite terene i usporava si­stem dok propada..

Ja lično koristim ovaj najmanji od 50 mm i prezadovoljan sam , a zaboravi ..😍😍🎣  hranilica se lakše puni , ako probate uverićete se u to.

Ovo je moja domaća radinost i odlični su .




Kako se prave fider linkovi . Prosto i evo klipa



Probajte ljudi .
Toliko od mene , a da evo i montaže samo što umesto klasične vrtilice sa kopčom stavljate fider link .



Montaža sistema je iznad  i da ponovim ..umesto klasične vrtilice sa karabinjerom , stavite fider link.. 😍😍🎣 


Probajte ljudi i nećete se pokajati.. 😍😍🎣 
BISTRO 🎣
Ako ima gramatičkih grešaka .. Nisam išao na sve časove.. 😍😍🎣 








Коментари

Популарни постови са овог блога

Hrana za ribolov

Olovo za sondiranje - Feeder